Shopoholic (pt. 2)

Igår blev det beställningar igen.. Från ellos beställdes träningsbyxor och jacka (till mina skogspromenader) Ett par slappa shorts till i sommar, en top (bara så jag skulle komma upp i rätt summa och få 300 kr rabatt, det hade annars fattats 3 kr...) och en kavaj! Så läcker! Hoppas dom skickar beställningen fort!

Har också beställt tyg att sy klänningen ovan, blir nog fint, och så får jag lite pyssel. Började ju på två stickningar i höstas, dom ligger hos mamma och pappa nu eftersom mamma skulle hjälpa mig lite med det jag inte förstod, nu ligger dom nere i förrådet hos dom :P.. kanske är dom klara till i vinter. Det är mysigt att sitta och sticka, men det är ju kul om det blir rätt också...

Var och prommenerade runt elljusspåret igår, det gäller att hitta bra musik som man kan hålla en rask prommenadtakt till.. hittade några favoriter på min iPod, se nedan:
Les Wampas - Manu Chao
The Ramones - Blitzkrieg bop
Volbeat - I only wanna be with you

Good shit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lite shopping när man har råd :) Hade tänkt komma förbi dig förra veckan men jag fick aldrig tid.. massa saker man ska göra (som alltid). Hoppas att allt är bra. Kram

2009-05-29 @ 23:10:52
Postat av: Anonym

Tydligen, om man väntar för länge så försvinner namnet och bloggadress.. Det var i alla fall jag som skrev :)

2009-05-29 @ 23:11:43
URL: http://sofiemarlene.blogspot.com
Postat av: Sofie

Nu blir jag rädd... skrev ju in både namn och adress. Så konstigt! Hände när jag skulle kommentera på Stinas blogg också...

2009-05-29 @ 23:12:57
URL: http://sofiemarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0