Elin from Sweden

Det är hett hett hett idag. 30 grader i skuggan på våran balkong. Det är skönt, men samtidigt lite jobbigt för man blir så trött och slut att man inte orkar göra så mycket, men man ska inte klaga, absolut inte, bara önskar sig lite semester. Bara en vecka kvar nu, sen blir det fyra härliga veckors semester! Min första semester, och det ska bli så skönt! Ser verkligen fram emot det. Har inte planerat något, utan jag ska bara vara hemma eller i stugan, ligga på balkongen och ha det skönt, fara och bada och göra andra sådana dagsutflykter. Helt enkelt bara vila upp mig.

Igår var jag på stan och shoppade lite (något måste man ju förstöra lite pengar på då man fått lön)

Först lite handlig på Biboköp (en av mina favoritaffärer, dom har så mycket fint där..)

På biboköp inhandlades bland annat en fin bunke, röd och vit med handtag. Och den är i porslin, snyggt!
En fin gammeldags skopa i metall
Fina träbestick
Köpte även ett kokboksställ

För att fortsätta på köksatteraljer så fick jag även på posten ett inrop från Tradera.

En snygg sockerströburk i metall med fina smultron och blåbär på. Praktisk och snygg
'

Sist köpte jag även ett par skor. Har varit lite småsugen på ett par träskor ett tag, så jag kunde inte motstå dessa när jag såg dem!


(Klicka på bilderna så blir dom större)
Från Inga from Sweden. Så söta och snygga, och dessutom väldigt bekväma att ha på sig och gå i. Sen att de kostade 700 kr är en annan sak... Blanka och röda och snygga är dom också, som kontrast till alla mina andra svarta skor.

Nä, nu blir det en liten promenad och handla glass och lite middag. Som sagt riktigt glassväder idag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Supersöta skor! :)

2009-06-29 @ 19:28:39
URL: http://sofiemarlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0