Min motivation (-20 kg innan 2010)

Nyss hemkommen från en kväll på Trästocks med Stina. Lite småkall och småhungrig äter jag lite innan jag ska krypa ner i sängen med älsklingen. Stackarn jobbar förmiddag i helgen, så jag försöker vara så tyst jag kan så han inte vaknar.

Åter till rubriken. Jag ska ner 20 kg. När jag har klarat det ska jag köpa den finaste klänningen jag sett från sweden rock shop. Den kostar visserligen 800:- men den är verkligen to die for. Sen ska man bara hitta tillfällen att använda den... Dom har så mycket fint på sweden rock shop, så det är nästan farligt att vara inne där och kolla, man blir sugen på så mycket fint! Därför är det bra att sätta det som en belöning istället då man uppnår något. Så förhoppningsvis har jag en ny fin klänning att flasha med till jul/nyår. Och för alla er som undrat hur den ser ut...

TADA!


Bilderna är från hemsidan. Klicka för större.

Är den inte underbar så säg. Me <3

Ska försöka hålla mig från att beställa annat också, som tex den här jackan, eller något annat fint...
Håll tummarna att jag klarar det!

Kommentarer
Postat av: Stina

Den va läcker.. En typiskt Elin-klänning. ;)

Men behöver du verkligen gå ner så mycke för att komma i den?

2009-07-19 @ 12:40:11
URL: http://stormstintan.blogg.se/
Postat av: Emmy

MYCKET läcker klänning. Första bra tillfället att använda den skulle kanske bli en nyårsfest? :) Lycka till, men ta det lugnt... Kram.

2009-07-29 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0