Umeå lördag

Blir party i Umeå på lördag. Är ju som sagt inget partyanimal, men det kan nog bli kul ändå tror jag, bara jag får bli lite mindre förkyld. Då kan man "spöka ut sig" lite, det är ju alltid kul. Göra sig snygg :)

Fick papper från CSN idag, nu börjar återbetalningen, men det var inte sååå farligt som jag trodde. Hade fått för mig att det var 1800 i månaden, men det var ju bara i kvartalet, så nu är det väl bara kvar typ... hmm... 25 år att betala tillbaka eller nåt sånt. Men förhoppningsvis så har utbildningen lett till att man får en högre lön än man skulle haft om man inte var utbildad, så det jämnar väl ut sig. Borde göra något värt idag, men jag känner mig så slut att jag vet inte om jag orkar. Tar på krafterna att vara förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0