Snart god natt

Men först måste jag lägga upp fina bilder på Orion. Världens mysigaste kisse (fast jag är väl kanske lite partisk...)


Här försökte vi ta kort på honom framför våran julgran, var väl lite halvknepigt att få honom att titta rakt fram då han var mer intresserad av granen. Dock har det gått över förväntan, trodde vi skulle ha en omkullvält gran redan första natten, men det enda han var lite intresserad av var att hoppa upp på ena högtalaren (just bredvid granen) och lyfta tag i en gren och dra upp den lite, och sedan släppa, så att en kula studsade i högtalaren. Det har han gjort massa gånger.

Den här bilden tog jag nu då han var lite busig. Han är så fin :D (börjar få lite långa klor bara, dax att klippa...)

Nu börjar det bli dags för mig att försöka sova, får se hur bra det går då jag lyckats ställa om dygnet till att sova till 11 på dagarna, och i morgon blir det att stiga upp 6 igen... ser inte fram emot att cykla heller, termometern visar just nu på -15...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Han är så söt :)

2009-01-08 @ 20:16:08
URL: http://sofiejo85.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0