Shopoholic?

Varför ska det finnas så mycket man vill ha här i världen? Jag har ju nyligen beställt både böcker och en del kläder från ellos, och i går kompletterade jag med en liten beställning från halens (mest för att jag ville ha en body och det inte gick att få tag på någon annan stans, och då måste man ju handla för minst 200, så då åkte det med ett linne också...)
Nu var jag dum nog att titta in på Sweden Rock Shop och hittade ännu fler fina grejer.. (alla bilder är från Sweden Rock Shop)

Först och främst denna spets-top. Är den inte helt underbar? Frågan är bara när man ska använda den, kanske inte värd pengarna?

Sen dessa två toppar. Så fina! Älskar speciellt den med kissen, den är så söt, lite som Orion... Bara lite trist att allt fint jag hittar är i svart, hehe. (På tröjan med fladdermusen så är det flera små fladdermöss bak på ryggen)

Sen slutligen detta, Sagan om Ringen-inspirerade halsbandet. Älskar det och har tittat på det flera gånger, men det är så dyrt. I och för sig är typ nästan alla smycken jag har från Glitter eller andra billiga ställen, så kanske borde man unna sig?

Lyckades ju begränsa mig ganska så bra, men då har jag inte tittat så jättemycket heller, bara på nyinkommet... Får fundera på hur jag ska göra... Help me?

Kommentarer
Postat av: Peter

Köp köp köp :D

2009-01-13 @ 18:49:25
Postat av: Wald

2009-01-13 @ 19:55:39
Postat av: Ida

Åh guuuuuuud, vilken snygg spetstopp! Nu måste jag kolla in den där sidan!

2009-01-13 @ 19:56:24
URL: http://metrobloggen.se/therealdeal
Postat av: Ida

Åh guuuuuuud, vilken snygg spetstopp! Nu måste jag kolla in den där sidan!

2009-01-13 @ 19:57:28
URL: http://metrobloggen.se/therealdeal
Postat av: Anonym

Haha, det där med att kommentera normalt gick ju bajs för mig, uppenbarligen. Du får radera överskottet :p

2009-01-13 @ 20:13:29
Postat av: Emmy

Jag håller med de andra kommentarerna du fått. Måste absolut kolla in den där sidan när jag får tid och möjlighet (och helst pengar också...)! Älskar spetstoppen men undrar om den skulle vara lite OTT för mig. Men tack för tipset, verkar vara en väldigt lovande sida!

2009-01-14 @ 15:22:20
Postat av: Ida

Har du kollat sidan todiefor.se förresten?

2009-01-14 @ 18:26:39
URL: http://metrobloggen.se/therealdeal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0