Saker...

Idag fick jag min beställning från ellos, och det bästa av allt - alla saker passade perfekt :D
Tänkte jag kan ju visa vad det är, men jag orkar inte fota själv så jag snor bilder från ellos hemsida, hehe

Jättefin bikini, och den passar jättebra både uppe och nere, min rumpa får plats utan minsta problem ;P

Jag älskar volangkjolar! Så jag beställde en lila lång, och en mörkbrun kortare. (alltså inte den på bilden)
Samt ett par snygga skor till i sommar.. Jag har aldrig varit någon sko-människa, men nu helt plötsligt börjar jag samla på mig...

Har också sett att det där halsbandet jag pratade om igår säljs betydligt billigare på tradera, så nu hag jag kanske snart ett därifrån...
Gud vad jag shoppar, som en galning... blir nästan arg på mig själv, för jag tycker jag har massa kläder, men det finns ju så mycket fint, speciellt på internet.
Fick tipset att titta in på todiefor.se, har småkikat lite, men jag vågar inte kolla så mycket, för då slutar det väl med en beställning till :S såg bland annat ett par skor som är to die for, men när ska man ha dom? (Och med dom klackarna???)

Nu är klockan kväll och jag borde egentligen ligga i sängen, så god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0