blunda?

Jag vill inte titta på mig själv. Jag känner mig ful och äcklig! Precis så. Ångest över att se på mig själv...
Ändå vet jag vad man kan göra, men jag har ingen motivation, ingen ork
Och snart är det sommar, så ännu mer ångest där, längtar dit,
men hoppas det blir en kall sommar så man kan gå klädd i sopsäck

Kläder känns inte kul längre, för jag vet att jag inte passar i kläder, får köpa såna tjockiskläder som är tunikor och mjuksbyxor som gömmer och döljer allt fett?

Är det så illa, eller är det bara så det känns?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fina, det är inte sant! Det där är hemska hjärnspöken som man inte ska lyssna på! Jävla förbannade påtvingade idealvärld! Du är så fin! Och så himla häftig! Låt inte spökena styra dig att tro att du är hemsk, för det är du inte, lovar!

2009-02-25 @ 22:35:38
Postat av: Emmy

Jag håller med ovanstående. Du är tuff, cool och läcker! Låt dig inte övertalas av hjärnspökena... Seriöst vännen, du är en av mina absoluta idoler här i världen.

2009-02-26 @ 19:28:45
Postat av: Annapanna

Vadå tjokiskläder. Kom igen gumman du har aldrig varit tjock!!!

Sen kan jag erkänna att jag har vid flera tillfällen varit sotis på din magge för du har en gullig mage. Ja, det bästa ordet att beskriva den är nog gullig även om det inte är ett standard ord man brukar använda i detta sammanhanget.



Du är JÄTTEFIN



Stora kramar

2009-02-27 @ 16:26:40
URL: http://[email protected]/chiales

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0