En dag fylld av måsten

Önskar att man på helgerna kunde känna sig befriad från alla måsten, men det är då de hopar sig som svarta moln. MÅSTE göra en poster idag att ha med till konferensen i Örebro, har börjat lite smått, men mycket kvar att göra, och det är verkligen inget jag känner att jag vill, trodde jag hade lagt allt med skola bakom mig... Men vad gör man inte för ett stipendium på 5000? :)

Det jobbiga är att jag vaknade med huvudvärk idag, och lägenheten borde storstädas, och jag känner för en långprommenad, inte dåligt vad man kommer på alternativa saker att sysselsätta sig med när man har något man verkligen inte vill göra... Men förhoppningsvis ska man väl hinna med lite fler saker i alla fall.

Igår var det 80-års kalas i Burvik, farfar fyllde år, så man fick träffa släktingar man inte får träffa så ofta annars. Det var trevligt, god mat och allt som det ska vara.

Men helgerna går alldeles för fort, i morgon är det måndag igen, vilket betyder att det snart är onsdag och jag ska iväg till Örebo, huvva ligen. Magknip bara man tänker på det. Jag är en sån som gillar bäst att vara hemma, där jag känner mig trygg, men försöker man se det som en kul grej så blir det säkert så också.

Hittade en snygg bild på Orion i går på min kamera, han är världens sötaste kisse :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0