WotLK och Blueberry cheesecake

Idag känns som en rätt bra dag. Det är torsdag, vilket betyder fredag i morgon, vilket betyder helg. Det känns välbehövligt och så skönt att inte ha några planer varken lördag eller söndag. Inte ens städning.

Idag komme expansionen till world of warcraft, Wrath of the Lich King (eller WotLK för alla nördar). Så nu kan man spela mer och nörda på. Blir nog kul.



Har även varit duktig och bakat cheescake. Mamma fyller år i morgon och ska bjuda på middag - Elin står för deserten.

Har med fasa insett att jag nog skulle bli en ganska så bra hemmafru.
  • Jag är pedantisk och gillar att ha det fint omkring mig. Skulle jag ha orken skulle jag städa betydligt oftare. Gillar även att tvätta kläder och sånt pyssel.
  • Tycker om att baka, även att laga mat men mest baka. Bröd och kakor och sånt
Ja, det var väl som allt, men vad gör man mer som hemmafru? En tanke som är lite skrämmande i alla fall :P

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker också om allt detta.

Men jag tror jag skulle bli helt tokig att vara hemma hela dagarna utan att träffa folk! Inte ha några arbetskompisar att tjattra med...

fast om vi flyttar brevid varran så kanske det skulle funka. ;)

2008-11-15 @ 17:23:57
URL: http://stormstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0