Snö och dildokväll

Nu är det snö, ganska mycket till och med. Det snöar nu också så det blir mer och mer. Hoppas den får vara kvar. Var ute med Orion idag i snön också. Han satt mest innanför jackan och frös. Sen så kan han inte med selen heller, tar man på honom den så sätter han sig ner på bakändan och sitter mest still, möjligtvis att han försöker dra sig fram med framtassarna, sen så drar han in svansen under benen. Vad gör man åt det?

Igår gjorde jag en kul grej som jag inte gjort tidigare. Jag var på "dildoparty". En jobbarkompis hade det och frågade om jag ville komma. Det var kul, även om jag bara halvkände två stycken så kände jag mig ovanligt social för att vara jag, det gjorde mig glad :)
Sen var det ju lite kul också. Många fnitter :)

Sen har vi ju fått guitar hero world tour, det är kul :) så det blir nog rocka hela helgen.

Enda nackdelen är att våran lägenhet ser ut som ett bombnedslag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0