Snö

Vinterns första snö har kommit! Kom i torsdags då jag var i Örebro, men ligger kvar än, dock har det inte kommit någon mer snö, men härligt i alla fall med lite vitt på marken. Gör en sådär barnsligt glad, och man vill bara gå ut och göra snöänglar.

I Örebro var det väl ganska trevligt, men jag kände mig lite outsider, när man inte jobbar med det och vet vad man ska ha för användning av det dom pratade om kändes föredrag från nio till typ klockan sex lite jobbigt. Man blev trött, men vad gör man inte för ett stipendium :) Dessutom fick vi ju god mat och sånt, alltid lär man väl sig något.

I helgen händer inte så mycket, men jag är en sån som gillar ta det lugnt på helgerna. Ska försöka få in en vana med dagliga promenader, och det blev en timmes promenader både i går och i morse. Riktigt skönt, speciellt idag då det var soligt och frosten nöp i kinderna. Nu är det vinter på riktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0