Within temptation och Victoria Frances...

Att Within Temptation gör alldeles underbar musik visste väl alla. Att Sharon som sjunger sen är gudomligt vacker gör ju inte saken sämre.. å så fina kläder...
Här är en underbar låt - Forgiven. Videon är egentligen från en annan låt, men det är roligare se på nåt än inget alls...



Något annat jag blivit helt såld på är Victoria Frances bilder.. så otroligt vackra. <3 min poster flag som jag bara väntar på att få sätta upp i lägenheten.. men hon gör så otroligt vackra bilder...
Några exempel som jag hittat på internet...



Den mittersta blir nog ett framtida inköp som affisch, har redan spanat in den på emp...


Nu är exjobbet snart klart, och lägenhet i Skelleftehamn nästa! Längtar längtar längtar!!!
Nu sängen. Dag i morgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0