Torsdag...

Jag har så snälla kompisar som vill hjälpa mig med mitt jackproblem. Jo jag har också sett att det går att beställa, men grejen är ju den att man gärna vill prova innan, speciellt då man har en sån där "mitt emellan"-storlek... Man vill ju heller inte gärna få hem nåt som är för kort i armarna eller i ryggen, som det finns en tendens att kläder brukar vara, speciellt i armarna... Men jag letar vidare.

Om två timmar har jag min exjobbsredovisning. Här i Boliden. Sista redovisningen... Har sjukt pirr i magen och nästan hjärtklappning, men jag tror det kommer gå bra, och typ en timme senare så är allt över! The real world here I come! Få nycklar till lägenheten ikväll, inflytt nästa fredag. Så himla bra allt kommer att bli! Alltid!

Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till! Hoppas redovisningen gått bra.
och GRATTIS! =)

2008-05-29 @ 21:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0