Jeans jeans jeans...

Har bestämt mig för att uppdatera min garderob och byta ut min sommarjacka som jag haft i ca. 8 år till en ny. Jeansjackor är snygga, och jag har dessutom för mig att jag har läst att det ska vara inne i sommar. Inte för att jag bryr mig så mycket om vad som är inne, bara det att då kanske det finns en chans att hitta en - trodde jag.

Har varit in på nästan varenda klädaffär i Skellefteå, men inte en enda jeansjacka. Jag hittar jeansbyxor i otaliga färger och modeller, jeansshorts i allt från kort kort till knälång till high water. Jeanskjolar i alla längder, även med hängslen. Jag ser jeansblusar/skjortor och jeansvästar. Jag ser väskor i jeanstyg.... men jeansjackorna lyser med sin frånvaro... Inte ens på JC där jag tänkte att det kanske fanns någon förhoppning om att hitta något så fanns det jeansjackor. Nu är min fråga om det är jag som missuppfattat allt, eller är butikerna sega (alla andra sommarkläder var ju ute i butik för flera månader sen). Fortsätter det såhär ser det dock ut som jag får behålla min gamla jacka ytterligare ett år...


Sen är det ju lite tråkigt att man inte kan vara perfekt. Att man alltid gjorde allt rätt...

Redovisningen i Umeå avklarad, bara en på torsdag nu...

Kommentarer
Postat av: Sofie

www.hm.com/se har ett par jeans jackor.

Vad var det som inte var perfekt?

2008-05-27 @ 21:35:46
Postat av: Stina

Ellos har också jeansjackor. =)
nackdelen är att man inte kan prova kläderna före.

2008-05-28 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0