Svenskar utan smak

I helgen har jag roat mig med att bland annat se på melodifestivalen. Synd bara att svenska folket ska ha så kass smak. Eller ja, de sämsta låtarna gick ju inte vidare men...
  • Linda Bengtzing: "I can be brown, I can be blue, I can be violet sky..." Finns bara en sak man kan säga - PLAGIAT!! pwnd
  • Charlotte Perrelli: Så trååååååååååååååkig låt. Speciellet eftersom man bara hört den ungefär 3568 gånger, minst.
Själv tyckte jag att nordman kunde ha gått vidare, trots att han såg ut som en blandning av Quasimodo och någon sorts bödel. Skön och bra låt, Elin röstade till och med! Synd bara att han får möta Carola och Andreas i andra chansen, känner på mig att det inte kommer gå så mycket längre än så, tyvärr.

Annars har det som vanligt mest varit skräp i år också. Carola och Andreas låt är helt okej, men om inte Nordman går vidare hoppas jag nästan på Sanna... Men men...


Har gjort fina beställningar också från EMP. Sammanlagt på typ 2600 kr eller nåt, fast då är det ju andra som också beställt. Tråkigt bara att typ alla grejer jag ville beställa inte fanns i lager :(
Får väl vänta några veckor extra då.. Men dom har så mycket fint i alla fall. Elin vill ha allt.. Eller i alla fall det mesta...

Två av dom fina grejer jag beställde :) 

                                          image103image104
Bilder från emp-online.com

Har varit lite wild and crazy. I morse ställde jag mig på kö på en trea i Ursviken, tillgänglig från 1:a juni...Tänk om jag får den...

Kommentarer
Postat av: Vilandra

Hoppas att du hade en mysig helg med din pojkvän :)
Vad gör du nu om dagarna, pluggar du bara eller har du jobb?
På måndag ska jag jobba natt för första gången, liiite nervöst...

Är yoga svårt? Har fått för mig att det är en massa konstiga ställningar och jag är vig som typ ett kylskåp. Och hinner man liksom hänga med i dvd:n?

Jag har också blivit lite sugen på barn, och förr ville jag inte ens ha barn. Men precis som du säger, man ändrar sig alltid ;)
Vi ska dock vänta tills vi är stabilare, både mitt psyke och ekonomiskt.

Tack för dina goa ord :)
Jag hoppas att du fortsätter uppåt och att livet leker för dig. Ha det så bra!

2008-03-04 @ 11:23:28
URL: http://vilandra.blogg.se
Postat av: Vilandra

PS. Supersnygg tröja :) Vad är EMP för något, en nätbutik?

2008-03-04 @ 11:24:23
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0