Kan inte andas...

Det luktar konstigt inne på mitt rum. Eller egentligen luktar det väl inte. Det är mer som att det känns instängt på något sätt.. vet inte hur jag ska förklara. Känslan av att det är lite svårt att andas i alla fall. Nånting är det i luften. Jag känner det i alla fall, så nu har jag öppnat fönstret å sitter här å fryser lite.
Just lukter kan jag tycka är jättejobbigt ibland. Vill inte pussa på nån som har druckit, för det luktar alkohol, även om dom bara druckit lite :P. Därför jag inte tycker om alkohol heller, jag tycker det smakar lösningsmedel (eller smakar som lösningsmedel luktar i alla fall...)

Har verkligen inget kul att skriva om idag. Ska raida om någon timme, men jag måste ju fördriva tiden tills dess med något.. Fredag i morgon i alla fall, och jag ska hem å få vara med min älskade Peter... Jag frågade han om vad jag skulle skriva om.. "Skriv om mig" sa han då, så jag får väl skriva några rader.
Peter Öster:
Är bra på: Pussas å mysas, spela data- och tv-spel, allmänbildad, datorer (bättre än jag i alla fall), att vara romantisk (är nog bättre än jag på det också..), att göra mig glad ^^
Är mindre bra på: sjunga (påstår han i alla fall), köra bil - inget körkort än, att spara pengar...

Sådär älskling, är du nöjd nu? :)

Fick den här fina bokläsande älvan av han i julklapp i alla fall
302086-81

Önskar bara att jag hade nåt bra program där man kan redigera bilder lite... och att jag kunde använda ett sånt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0