Jag har varit tråkig

Eftersom jag varit helt upptagen av absolut ingenting den senaste månaden är jag väl lite tråkig som inte har skrivit kanske, men ibland är det skönt att inte göra nåt, och att inte göra det mer än en helg. Är nu totalt utvilad i alla fall, och igår började jag på mitt ex-jobb. Spännande och nervöst, men jag har ju inte gjort så mycket än. Får återkomma mer om det.
Bor i ett litet rum i Boliden, inte väldans kul kanske, men inte så väldans kul att köra från Ursviken varje morgon heller, är ju ändå nästan 5 mil enkel väg.

Julen å allt det har varit underbart härligt, har verkligen inte gjort mycket av värde, men jag måste i alla fall skicka en rapport till Sofie och Stina...
Visste ju lite i förväg att Thomas (Peters lillebror) skulle få Guitar Hero II i julklapp. Dan före julafton var jag å Sofie hos Stina å bytte julklappar, å då provade jag det för första gången. Gick väl sådär då, men jag tänkte att nu har jag ju i alla fall tjuvtränat lite, så nu ska jag äga Peter eftersom han inte kört förut, men ack så fel jag hade. När han fick över 90% på alla easy han provade, å typ70-80 nåt när han provade medium första gången (bara efter några låtar på easy) så var det inte lika kul längre... Fuskigt...

Nu ska jag ta och göra mig klar för att fara. Vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta att gå dit, men det lär jag väl märka idag. Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Heatnix

Knäcker faktiskt runt 95-98% på medium nu när jag fått öva lite. Medium är för lätt, hard är på tok för svårt :( dumma obalanserade spel :/

2008-01-08 @ 09:01:10
Postat av: Sofie

Man ska inte tävla mot killar i guitar hero... vad har de för gen egentligen? magnus brorsa joel, körde direkt på medium som han nästan ägde över mig som haft guitar hero i en och en halv månad! sen dan efter "kanske ska köra på hard"... och där sitter jag och gapar, eftersom jag försökt spela på hard sedan en vecka före han testar för första gången! det är orättvist, (fast jag måste bara tillägga att jag ägde magnus i en låt på hard :)...med lite tur)

2008-01-08 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0