Inte så porrigt..

Hade just skrivit ett värsta långt inlägg här, sen insåg jag att det var skittrist, så jag tog bort det igen...
Ska budgetshoppa i helgen, min budget är 200:- och för det ska jag köpa röd ögonskugga, lösögonfransar, fint block å kläder till maskeraden. Kan jag klara det?

Sen måste jag väl kanske be om ursäkt för mitt tidigare omogna inlägg om bananer... eller borde kanske ha skrivit en varningstext "blogginlägget kan uppfattas som stötande av känsliga läsare"...

Sen måste jag tillägga att Guitar Hero är ett roligt spel, men man blir CP i huvudet och kan inte lyssna på musik senare, för man kan bara gå å tänka på hur solot skulle ha sett ut i spelet...

Har inget roligt att spela, å ingen rolig bild, så jag lägger upp en bra låt istället. Håll till godo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0