iiiiiiiiiiiiPod

Måndag igen. Har varit trött och sliten hela dan, gått runt och frusit trots dubbla långärmade tröjor. Gåshud, brrrr. Är i alla fall lite bättre nu, så jag ska nog ut å åka lite skidor om nån timme.
Helgen var helt underbar! Var med älsklingen å hade det jättebra. Var på stan å shoppade lite i lördags (eller jag shoppade rättare sagt). Hittade inte det jag letade efter - som vanligt! Felet är att jag redan bestämt mig för hur jag vill att det jag ska köpa ska se ut, och det finns såklart inte.... Borde börja sy egna grejer istället, så får man det som man vill ha det i alla fall...
Shoppade i alla fall loss på lite annat kul. Lite smycken från Glitter (fint halsband på rea å finfina örhängen med små älvor =D). Jag vet inte vad felet är på mig, men 90% av alla mina smycken kommer från Glitter, har ingenting som jag använder förutom min västerbottensring som kommer från en "riktig" smyckesaffär.... Vad säger det om mig?
Shoppade även en bh... och det var nog den bästa prisraset någonsin. Det var en Chantelle bh som egentligen kostat 620, men var på rean nedsatt till 434. Sen var det halva reapriset på det vilket blir 217. Hade 100:- presentkort där jag köpte den som jag fått av Peter i julklapp, så jag betalade 117:- för den.. Bra pris tycker jag :)
Köpte även en iPod nano 4GB :) Har funderat på en länge, å dom hade billiga på teknikmagasinet, så då slog jag till! Den är så fin ^^ å liten!

Bild från google

Läste nån kommentar på pricerunner om den att den var så liten att den nästan fick plats under förhuden... Har ju svårt att kontrollera just den saken själv, men inte stor är den i alla fall.

Nu blir det snart skidor, sedan avkoppling med dusch, ansiktsmask och hårinpackning. Redan nedräkning till fredag!


Kommentarer
Postat av: Michael

hahahha då är det rätt illa om man får plats med den under förhuden, illa om man testar också :D

2008-01-21 @ 17:46:59
URL: http://www.metrobloggen.se/tidningsbud
Postat av: Stina

Har du också en ipod nu?
Har du också spel på din? =D en mini-dator

2008-02-02 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0