Hemskt eller helt fantastiskt?

Idag har varit en svacka i självförtroendet, inte på grund av någon speciell anledning, bara är så. Orkar inte skriva om det här i alla fall, ska försöka att inte tänka på det.

Ikväll är det raid! Tjoho. Jag ska med och hålla folk vid liv är det tänkt, så vi får se om jag lyckas :)

image72

Såja... så blev det en bild också. Postar alldeles för lite bilder på min blogg, ser så trist ut med bara text... Bara därför så måste jag posta lite ego-bilder på mig själv också ;)

image73image74



Och nej, det är inte fel på kameran. Det är bara så att det går inte ta bilder inomhus om det inte är dagsljus. Med blixt ser man fruktansvärd ut (går inte ta bra bilder med blixt) och utan blixt får allt en ton av gult och blir suddigt. Därför experimenterar jag med lite svartvita nyanser istället.








Å så slutligen till min lilla rubrikfråga. Kate Bush. Är det fruktansvärt eller underbart? Förut skulle jag nog ha sagt fruktansvärt, men hon har en så speciell röst, och vilket uttryck! så nu lutar det mer åt underbart. Men vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Heatnix

Förutom att hon ser 110% cp ut i båda videorna så sjunger hon bara ungefär 90% fruktansvärt :) alltså inte helt kass! Speciell röst kan man verkligen säga ;D

2008-01-10 @ 19:08:49
Postat av: Vilandra

Mitt bloggskrivande och läsande går också i perioder, ibland har man bara ingen inspiration eller lust.
Fina ego-bilder, hoppas att ditt självförtroende är tillbaka igen!? :)

Jag är okej, har dock kännt mig lite hängig i ett par dagar...ont i huvudet och så.
Ska skriva vidare på min novell, måste ju se vad det blir av den. ;)
Och jag tycker Kate Bush är fantastisk! *ler*

2008-01-11 @ 11:39:33
URL: http://vilandra.blogg.se
Postat av: Vilandra

PS! Hur lägger man upp klipp från youtube...?
Vet inte hur man gör. *rodnar*

2008-01-11 @ 12:13:08
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0