En trött Elin

Sitter här hemma och försöker leta artiklar till ex-jobbet, men det är svårt. får typ upp 4 artiklar vad jag än söker på... Ska kämpa ett tag till, sen får jag väl gå till jobbet och läsa artiklarna jag har.

Elin är i alla fall en tröttis. Var ju på väg isäng ganska tidigt igår (vid 10-tiden), men då fastnade jag i boken å läste till 11, å sen ringde jag till älsklingen för att säga god natt, å då blev det en halvtimmes prat, så då somnade jag vid halv 12. Låg å snoozade ganska länge eftersom jag ändå tänkt vara hemma å leta på förmiddan (ville komma åt UmU's proxyserver, å jag tror inte det är så uppskattat om jag gör det på kontoret...)

I alla fall, som du säger Sofie, man ska inte tävla mot killar i guitar hero, inte i nåt annat tv-spel heller för den delen. Men jag tror Peter har en ganska bra förklaring på den punkten. Han säger att han har ju spelat massa olika tv-spel sen han var typ 6, inte så konstigt om man får in tekniken då. Även om det inte är just guitarhero så finns det ju andra spel då man ska trycka in vissa kombinationer å så vid rätt tid osv. Visserligen spelade jag ju Sega när jag var typ 8-9 år ungefär, men det är väl ungefär det tv-spel jag har spelat mycket av, och det under en ganska kort period i livet. Vad har man då att sätta upp mot nån som spelat och övat mycket mycket mer på tv-spel?
Jag tror jag får ta och acceptera den förklaringen (även om jag blir lite sur, för jag är lite dålig förlorare..) Men jag får väl vara bättre på sånt som är värt i verkliga livet istället, sånt som man kanske har lite nytta av :)

Kommentarer
Postat av: Vilandra

Tack så väldigt mycket för din kommentar!! :D
Så du kikar fortfarande in på min blogg ibland?^^

Hur står det till med dig?
Jag känner mig ganska duktig idag, har varit på arbetsförmedlingen och har kanske chans på ett timvikariat på äldreboendet i grannbyn. *hoppas* :)

2008-01-09 @ 13:25:20
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0