Vårväder

Idag var det som vårväder ute. Några plusgrader och vattnet ran efter vägen. Härligt, men lite väl tidigt för att vara mitten på feberuari, i alla fall här uppe. Sånt där väder brukar ju inte
 komma förän i slutet på mars...
Har haft en underbar helg tillsammans med älsklingen. Synd bara att den ska vara så kort... Tror att livet skulle vara lättare om man fick vara oftare med varandra... Men ska till Lule på lördag igen så.

Provade mina sommarkläder nyss. Var lite halverst orolig att jag skulle blivit för stor för alla, speciellt mina älsklingsklänningar. Men det var lungt. Fick på mig dom utan några problem. Det enda som var lite trångt var mina små korta jeans shorts, är väl låren som blivit lite feta :P Men men... ska FÖRSÖKA att gå ner några kilo till sommaren. Bara för att... Eller är jag för petig?

Har man ätstörningar om man tänker på sin vikt flera gånger varje dag? Om man får ångest om man äter något "onyttigt"? Jag vet att jag inte är överviktig eller nåt, men får ändå för mig att jag är fet. Även om Peter säger att jag är minst lika fin nu som då jag vägde 5kg mindre så känner jag mig ändå fet, som om alla runt mig går och tänker att "gud vad fet hon har blivit" och jag känner mig som en dålig människa som inte gått ner dom igen.
Fan. Det var så jäkla mycket lättare att gå ner i vikt då man var olycklig...

Snart tillbaka till Bolien.
Jag saknar dig redan darling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0