Snabbis på stan...

Har som sagt varit på stan idag, handlat lite grejer till maskeraden ikväll. Var dock tvungen att ändra min budget till 300 då jag insåg att vissa grejer var lite dyrare än jag trott. Hamnade på 275 ungefär, å då köpte jag en till tröja på kupan också. Jättefin tröja, kanske liiite tajt, men jag blev så kär i den.
Träffade typ 5 personer från Boliden, komiskt att träffa så många man jobbar med på stan.
I alla fall. Caisa, min kusin, vill att jag ska komma å bygga lego med henne, så jag ska inte bli så långdragen. Postar lite bilder på det jag köpt, kanske kommer bilder på min maskeradoutfit senare ikväll.

302086-89 302086-90
Fina tröjan jag hittade på kupan, bara lite tajt (å snyggare med en icke-röd bh under), å smink å fin anteckningsblock.

302086-92        302086-91
Caisa är tyngdlyftare :)                                  Jag å Caisa

Kommentarer
Postat av: Vilandra

Hej gumman. Vad skönt att en god natts sömn fick dig att må lite bättre :) Hur känns det nu?
Idag är ingen bra dag för mig, får hoppas att morgondagen blir bättre...
Har inte fått några nya jobbtider och livet känns tråkigt just nu, behöver vara sysselsatt :/

Vad är Kupan för något, en butik? Fin tröja du hittade där *vill ha* ;)
Och det var en väldigt söt liten kusin du har, hur gammal är hon? Kram på dig!

2008-02-04 @ 13:00:30
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0