Elin goes Power Yoga


Jepp, så är det.

Finns ju inte så mycket att träna här i Boliden. Visserligen ett skidspår just utanför, men det känns som att skidsäsongen är på väg att bli slut (inge kul att åka i ett isigt spår..). Finns ju ett badhus i Boliden också, nackdelen är att det stänger typ 19 de dagar det har öppet, och det är ju vid den tiden då man har vilat maten och så, som man vill fara och träna...
Att åka in till stan för att träna känns ännu mer ovärt. Förutom ett dyrt gymkort, blir det även många dyra bussresor, samt lång tid då det tar en halvtimma enkel väg (och inte så många bussar att välja på heller för den delen).

Så i onsdags införskaffade jag mig en yoga matta och en instruktions-DVD. Provade lite smått i torsdags, typ halva passet, och jag har redan fått träningsvärk i armarna... Kändes lite ovant att träna framför datorn med en instruktör, men det blir nog bättre. Kände igen de flesta av sekvenserna också från Body Balance.
Förutom träning så hoppas jag att yogan kan skänka mig lite inre lugn, det är nåt som verkligen behövs...

image98image99



Är jättehungrig! Ska äta grekisk pytt-i-panna (potatis i klyftor, marinerad fläskfilé i bitar, rödlök, paprika och fetaost som får gå i ugnen. Till det oliver, sallad, tzatziki och gott bröd. Elin kommer rulla fram...)






(Bilder från casall.se/google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0