Att inte behöva jobba när man kommer hem är inget för vanliga dödliga

Å när jag menar jobba så menar jag inte typ laga mat, diska, städa, ta hand om barn.
Jag menar ta med sig jobbet hem.

Jag har jävligt hög press på mig själv.

Det känns som andra ökar på den pressen genom förväntningar de har på mig.

Och nu känns det som jag har förväntningar på mig själv jag inte kan leva upp till.


Har stängt av mobilen, orkar inte prata med någon
Orkar inte försöka få folk att förstå


~Jag tror att jag är olycklig~



Kommentarer
Postat av: Vilandra

Du var jättefin på maskeraden ;) Men man är aldrig lika snygg när man kommer hem, haha!^^ Hoppas att du hade roligt också :)

Jag vet hur det är att ha för höga krav på sig själv...både på sin insida och utsida! :S Tänker själv varje dag på hur jag vill vara och klara, så att jag glömmer att njuta av livet :/
Tycker samhället fungerar på så sätt att man aldrig kan vara nöjd med hur man är utan alltid ska bli bättre och snyggare, inte bra...

Vi får försöka se det bra med oss själva och lära oss tycka om Vilandra och Älva!!

2008-02-16 @ 14:06:09
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0