Ännu en dag förbi

Några minuter att varva ner innan helvetet börjar igen...
Ska fortsätta skriva på mitt CV och plugga japanska efter, sen förhoppningsvis raid ikväll så man kan koppla tankarna på annat...
Har två semlor till i kylen... kommer bli så fet, ännu nåt att ha ångest över... har inte tid att fara ut å åka skidor heller, inte idag i alla fall...

Bara för att jag lovat några så kommer här två bilder på mig från maskeraden i lördags. Tog typ inga bilder där, men ni kan ju få roa er med bilder på min "mardröms"outfit i alla fall.

image94 image95

Snart mat, ska lyxa mig med blodpudding...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Värsta häftiga outfiten!

2008-02-05 @ 22:32:54
Postat av: Vilandra

Kupan är röda korsets second hand butik i stan där jag bor. Inte dit så ofta, men man verkar ju kunna göra riktiga fynd, så man får väl fara dit lite oftare och titta ^^

Tack för din snälla kommentar :)
Får hoppas att livet snart blir roligare och lättare igen, att jag får jobba mer och blir säker på David och vår kärlek!!
Hur är det med dig, du verkar ha mycket att göra? :/ Går det bra med kärleken?

Aha, på second hand brukar man hitta coola kläder :P Jag ska kolla upp vad som finns här runtom mig, även fast jag har alltför mycket kläder, haha!
Tycker du var assnygg på maskerad, kul att få se foton! :) Vad duktig du är på att sminka dig, jag kan aldrig få till det sådär utan att kladda. *hehe*
Kram
Ps. Åt också semla igår :P

2008-02-06 @ 12:02:12
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0