I blåbärsskogen

Var i stugan igår med mamma och plockade blåbär. Härligt var det att sitta på en tuva mossa och plocka blåbära. Fick ihop drygt en liter också, så när Peter kom hem från eftermiddagen blev det blåbär och vaniljvisp :)
Hat också äntligen fått till i vårat vardagsrum sen vi fick våran nya TV, ett helt annat vardagsrum blev det, och så mysigt igår när jag tände en massa ljus; Elin <3 levande ljus.
Gjorde en stor beställning på kläder i fredags också. 2 klänningar, träningskläder, baddräkt, jeans och lite annat, det är alltid lika kul att få ett paket med massa kläder att prova, ännu roligare om de faktiskt passar också. Men jag tycker det är lite svårt att välja storlek, speciellt nu när jag håller på att gå ner i vikt också, så jag vet inte om 38  eller 40 är mer lagom... chansade på 40 i alla fall, för det finns inget värre än kläder som är för små.
Blir även eventuellt beställning av lite nya gardiner och kuddar så småningom för att göra vårat vardagsrum helt perfekt, grejen är att en kompis redan beställt gardinerna, och jag har lovat att jag ska köpa av henne dom ifall dom inte passar hos henne, så jag måste vänta tills hon har fått dom. Hoppas det är okej om jag bestämmer mig för att beställa dem även om hon ska behålla dem, hehe :)

Idag blir det middag hos mamma, skönt att slippa laga mat själv ibland.



Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du får!

Herregud, du vet ju att jag inte är sån.

Sen så är dom där gardinerna mer du än jag. :P

2008-08-07 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0