Hot or not?

Är sugen på att hitta på något kul med mitt hår. Just nu är det rött och oklippt. Klippte mig senast för snart ett år sedan, men jag har absolut ingen ide om hur jag vill ha mitt hår, så därför har det inte blivit något frisörbesök. Jag har ganska tunna hårstrån, och mitt hår är väldigt rakt utan mycket självfall, så jag tycker det är svårt. Vill heller inte klippa det för kort, för då måste man ju verkligen klippa sig ofta för att det ska se bra ut, och dessutom tror jag inte att jag skulle trivas i det. Jag är ingen sån som lägger ner mycket tid på mitt hår till vardags, så man vill ju ha nåt som är lättskött också.. I alla fall, fick nån idé idag om vitt hår, skulle det vara något? Alltså inte blont utan vitt... Som sagt tidigare är jag ju lite inne på älvor, och vitt känns ganska mycket älva för mig av någon anledning... Sen har jag aldrig haft så blont hår, har ju mest färgat svart eller rött, så det skulle vara kul att testa. En annan fördel är ju att om det verkligen blir dåligt så går det ju lätt att färga över med en annan färg. Så frågan är, är vitt något jag ska testa eller inte?

Googlade lite på bilder med vitt hår (varför är det bara asiater?):
I alla fall, tycker det är fint, gillar speciellt den tredje bilden. Självklart kan man ju inte räkna med att det ska se sådär bra ut på en själv, och att det kommer att synas mörkare rötter ganska fort...

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är ju dom två övre bilderna som är "normala" alltså ute i verkliga världen.

men testa kan man väl? ;) men tänk på hur mycke det tär på ditt redan tunna hår att bleka det så pass.. det kanske bara faller av skalpen? hehe det är inte meningen att skrämma dig, bara en tanke jag fick.

2008-08-07 @ 21:40:37
Postat av: felicia

hejsan, skulle du vilja hjälpa mig med min blogg design? :)

2008-09-26 @ 22:44:43
URL: http://feliciaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0