Roadkill

Min förkylning håller på att ta kål på mig. Vaknade i morse och kände mig som något överkört. Ont i halsen, snor som täckte igen alla andningsvägar och allmänt mörbultad. Tog mig i alla fall till jobbet och genomlevde en dag helt utan ork. Var tvungen att sätta mig och vila varje gång jag gick uppför en trapp (vilket blev ett antal gånger...)
Knaprar i alla fall halstabletter och hoppas på att det känns bättre i morgon.

Min beställning från EMP har också kommit. Wee =D
Mamma ringde igår och berättade, det var postat till "Herr Elin Söderlund" den här gången. Ja, vad säger man.. lite kul är det i alla fall. Så nu längtar jag bara till på fredag då jag får fara å hämta ut paketet! Fiiiina fina kläder. Ska ta bilder på ALLT och lägga upp på bloggen sen :) ni kommer bli så avis...

Japanskatenta nu också. Men den var lätt. Bara tre uppgifter, och jag är redan klar med dem. Ska bara kolla igenom allt i morgon. Även om japanska är kul ska det bli skönt att inte ha den hängandes över axlarna då jag kommer hem varje eftermiddag...

Nu vet jag inte. Funderar på att gå å läsa lite, men känner på mig att jag kommer att somna ganska omgående om jag lägger mig i sängen, så jag vet inte. Får väl dega framför datorn. Vill ha vår så man kan vara ute i solen. Nu känns det som kallaste vintern med snöstorm å skit. Huvva... Kunde gärna ha tagit den här snön i december istället, men men, sånt får man ju inte bestämma över.

Nu ska jag gå å göra en stor kopp oboy. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Stina

herr.. HAHA! den va nästan bra!

2008-04-10 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0