Impuls

Impulshandlade en ny mobil i helgen som var. Eller jag har väl tänkt göra det, men sagt att jag ska vänta ett tag. Gick i alla fall in på Telia och tittade på mobiler, och hittade den perfekta! Sony Ericsson Z320i. Supersnygg (älskar färgen...), bra pris och inte massa onödiga saker som mp3-spelare å bluetooth och sånt som jag inte behöver. Behöver väl inte kamera heller, men det känns som det är standard på alla mobiler nu. Är i alla fall jättenöjd! Finns bara ett fel, och det är att det är samma hål för att ladda som för handsfree, så man kan inte ladda å prata i handsfree samtidigt. Annars är den precis lagom för mig.
Får bara lite skuldkänslor, känner mig så materialistisk.. Har ju bara haft min gamla i 2 år...

Känner mig sjuk idag också... Har huvudvärk, ont i halsen, frossa och allmänt slut. Jag som inte brukar vara sjuk så ofta...

Nu mat i alla fall.. Keso och grönsaker, är lat..

image111

min mobil :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det finns en bordsladdare till ericsson mobilerna som gör att du kan stoppa in handsfree i sidan på den och då kan du ju ladda mobilen samtidigt som du pratar i den. Magnus har en sån, köpte den på clas ohlsons... Den borde fungera till din nya mobil med. Det är i alla fall ett förslag, du kan ju kolla upp det. kram kram

2008-04-06 @ 13:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0