Ett brev jag aldrig skrev...

Vissa saker i sitt liv önskar man att man slapp, men när man tänker efter så är det nog just de händelserna som gjort en till den man är. Här är ett antal brev jag aldrig skrivit, kanske är det bäst så.

När jag tänker på dig nu så känner jag inget. Jag känner varken sorg, eller lycka. Jag tycker inte om dig, men jag hatar dig inte heller. Den enda jag tycker illa om är din nya flickvän. Hon har inte gjort mig något, det var du som var en idiot, men hon är orsaken... Jag var svag då, och jag gjorde som du ville. Både före och efter. När det tog slut så utnyttjade du att jag hade känslor för dig. Peter vet allt. Jag önskar att fler visste... Det enda jag kan säga är att jag trots allt blev starkare och mer självständig.


Det kan inte ha varit så lätt att stötta mig för drygt två år sedan. Jag antar att alla har sina upp och nedgångar här i livet, och då behöver man vänner som stöd. Utan er hade det inte gått. Ni är änglar som lyssnat, stöttat, kramat och alltid stått på min sida.


Du - du är min ängel och mitt ljus här i livet. Det känns verkligen som att du räddade mitt liv till slut, och du är fortfarande där för mig. Jag behöver inte låssas eller göra mig till för dig - du älskar mig ändå (och kanske just därför...) Det går inte att beskriva med ord, men jag tror att du vet ändå<3



Kommentarer
Postat av: Vilandra

Visst är Victoria Frances underbar! :)
Då jag var hemma hos David´s bror och sambo med barn senast så visade de en EMP~tidning. Håller med om att det finns grymt mycket snyggt, men jag måste först kolla över min ekonomi lite. Se om det räcker med de pengarna jag får ut som timvikarie eller om jag måste skaffa ett jobb till.

Okej, jag skulle vilja bli smalare och få bättre kondition igen, så jag funderar på att börja jogga igen. Har problem med astma (vilket inte rökningen gör bättre :/ ) men vill man bli fin så får man lida pin...
Kanske kan kombinera det med yoga?

Nu på torsdag ska jag jobba natt igen, det blir säkert bra. Det viktigaste är nästan de man jobbar med då det finns så mycket dö-tid, kul att kunna ha någon att prata med då.

Embla, Freja och Alva är fint (även fast Embla får mig att tänka på en smärtstillande salva). Gillar du nordisk mytologi? ;) Loke är också jättefint, och blev han inte snäll till slut?
Haha, Brutus låter väldigt...romerskt! :P

Var det du som skrev den anonyma kommentaren också?
Ha det bra, gumman.

2008-04-01 @ 17:33:57
URL: http://vilandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0