Sköna söndag

Var på stan igår med Sofie och shoppade. Blev en vit skjorta, en svart slips och en kokbok. Hittade inte skorna jag ville ha, så det var lite av en besvikelse. Däremot hittade jag senare när jag kom hem ett par skor på tradera, som jag ropade in för 105:-, helt nya skulle dom tydligen vara också, så det var ju ett bra pris.
På kvällen var jag och åt middag hos Sofie och Magnus, det var också väldigt trevligt.

Idag ska jag nog mest ta det lungt. Eller jag ska städa, sen kanske jag ska fara och träna (har inte bestämt om jag ska träna eller om jag bara ska fara och basta...) Frå väl se vad jag orkar, kanskse simmar några längder då jag ändå är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0