Sjunga i kör..

Det är nånting jag skulle vilja göra, sjunga i kör.
Dom hade satt upp lappar när jag gick hem för att äta lunch idag, lappar från Umeå studentkör. Lite inspirerad blev jag, tills jag läste att det stod "välkommen på insjungning".. framför mig ser jag typ Idol-juryn.. då vet jag inte om jag hade någon lust längre. Sen vet jag ju inte hur länge jag stannar i Umeå heller, har jag tur blir det bara fram till jul.
Men det skulle verkligen vara kul att sjunga, största nackdelen är att jag känner mig så låst när man blir uppbokad. Dels vissa kvällar i veckan, vilket kanske inte är så farligt, men även på andra grejer, känns som jag brukar vara ganska upptagen, speciellt på helgerna... men nån gång ska jag sjunga i kör, inte just nu kanske.
Kan ju ha min egen lilla kör här hemma, för mig själv, jag och mina högtalare... sen vet man ju inte vad dom sjunger för något heller, om det är bra eller dålig musik.. man vill ju att det ska kännas "rätt" det man ska sjunga också.
Men insjungning, nja.. tror inte det. Då kommer jag ändå bara bli så nervös, att dom ska bua ut mig, som i Idol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0