Så har tröttheten återfunnit sig

Kände mig så pigg i dag. Fastän jag somnade sent igår (söndag, vad kan man annars vänta sig) så kände jag mig så himla pigg idag. Gick bra på labbet också, kul att äntligen få börja labba istället för att bara sitta och läsa hela dagarna. Höll på till fem ungefär, då for jag hem och lagade middag, sen dog jag. Sitter här framför datorn och orkar inget. Disken står fortfarande på diskbänken (och där lär den stå till i morgon), orkar inte ens spela(!). Det enda som verkar lockande är att krypa ner i sängen, men frågan är om det är legitimt att göra det halv 9 på kvällen.
Överväger nu i alla fall att göra det, man behöver ju faktiskt inte sova. Kan ju läsa och äta choklad också...


Avkopplande framför brasan/Åsele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0