Onsdag morgon

Så var det onsdag morgon och jag ska iväg till min tredje dag på projektet. Blir nog att läsa hela dagen idag också. Man blir lite trött, men jag antar att det är nödvändigt att läsa in sig lite, men det blir nog roligare nästa vecka när jag får börja labba. Känns spännande, ska se om det går det jag ska göra, fick ju höra att det inte kommer att gå, men man kan ju hoppas.

Har snart varit i Umeå snart en vecka också. Det har väl både sina för- och nackdelar. Det är som skönt att få bestämma själv hur man vill ha det. Bara jag som säger när jag som stökar ner, och bara jag som måste städa, och jag får ha den ordning jag vill (man blir lite ego när man bor själv kanske..). Dock är det ju lite tråkigt att vara själv, speciellt att äta middag själv, det är ganska trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0