Nu är det ju snart jul!

Var -0,5 grader och lite frost då jag for till skolan i morse. Det var klart och soligt ute också, riktigt härligt väder. Det är ju nästan så att man börjar längta efter snö. Kanske inte riiiktigt än, men snart. Det är så vitt och fint och fluffigt, å så är det kallt å härligt ute. Ni kanske tycker jag är knäpp, men jag fullkomligt ÄLSKAR vintern, vet inte varför men så är det. Klart man kan bli lite trött på den och börja längta till sommaren igen i feberuari-mars, men just nu har jag inte lust med nån mer sommar, å inte höst heller för den delen, bara regnar å blåser och är mörkt. Ge mig lite snö som lyser upp världen.
Fick värsta julkänslan i morse också. Satt och bläddrade igenom nyaste JOTEX katalogen och fick se typ dom finaste julgardinerna. Frågan är bara, vilka ska jag ta? Dom röda med guldsnöflingor är mer juliga kanske, men dom svarta med silversnöflingor kan man ha lite längre kanske, inte bara över julen (då är jag ju ändå hemma å inte i min lägenhet). Samtidigt om jag tar dom svarta kan jag ju ta sånt dära lurexnät i silver å ha till (som på bilden), har inte lust med guldnät till dom röda gardinerna så... Hmm.. svårt val det där. Måste hur som helst beställa för minst 200:- eftersom dom har som "krav" på det.. Så om jag inte hittar nåt annat fint så kan jag ju alltid beställa 3 rullar julklappspapper för 10:-. Hmm.. tål att tänkas på, men jag ska nog bestämma mig idag i alla fall, kanske ska ha älsklingen som smakråd, vi har ju som samma smak :)
Nä, nu ska jag gå å labba lite. Håll tummarna att det går bra för mig idag.

Hmm.. ser ju att den där Jotex-länken inte funkar (eller den visar bara startsidan), det är dom här gardinerna jag menar i alla fall (om nån nu var intresserad)

bild från Jotex hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0