Måndag, ingen bra dag

Det som gick så bra i fredags har ramlat över ett hinder igen. Usch! Kan inte nåt gå bra för en gångs skull? Sen så förstår jag inte min vanliga brist på tur. Nu när jag tagit mod till mig och ska ringa om ex-jobbet, då svarar det inte nån där. Har provat 3 gånger nu, men ingen som svarar. Suck. Ska i alla fall prova en gång till idag innan jag ger upp.
En kul sak idag är i alla fall att jag ska klippa mig :) Det är alltid lika kul att få håret ompysslat, sen är det ju kul om det blir fint också, men jag brukar inte vara så kräsen, har man det hår som jag har så har man kanske inte rätt att vara det heller, jag menar, dom kan ju inte göra underverk, och jag orkar ju inte lägga ner massa tid å pengar på håret heller.
Nu ska jag återgå till att jävlas med mina pumpar, intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0