Love is a burning thing...

Torsdag idag, och i morgon fredag! Känns helt jävla underbart, speciellt eftersom Peter snart sitter på bussen på väg hit till mig!!
Idag har det gått ganska bra på jobbet trots allt, gjorde lite fel på en grej, men men, det är väl sånt som kan hända om man inte är helt fokuserad. Gör om gör rätt.
Så jäkla skönt med helg i alla fall. Ska baka pizza kanske i morron, ska nog gå och inhandla lite grejer till den snart. Förövrigt bor det världens sötaste katt här i området. Den är grå och alldeles lurvig å inte helt fullvuxen tror jag. Både när jag gick tillbaka till skolan efter lunchen och när jag gick hem på eftermiddagen så träffade jag på den på samma ställe. Den mjauade så sött och som "hoppade" upp mot min hand för att stryka sig mot mig. Så söt. Vill ha en kisse. Lite svårt nu när jag far bort ganska många helger, men när jag å Peter flyttar ihop så har vi bestämt att vi i alla fall ska ha en kisse. Värsta är om dom köser sönder alla möbler man har, eller att dom hårar så mycket. Men man får väl städa lite oftare. Dom är i alla fall så fina, kanske ska adoptera kissen här i området lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0