Läs min blogg!

I morgon är det fredag, ska bli så otroligt skönt att få helg, och ännu bättre att fara till Luleå och hälsa på min älskling, var ju 2 veckor sen sist nu. Projektet som gick så himla bra igår har idag mest bara krånglat, verkar ändå ha fått till det till slut, hoppas bara att det blir bra i morgon så jag kan fara klockan två med gott samvete. Tar ju sån himla tid till Luleå, även om jag far med bussen som går 14:15 så är jag inte hos han förän typ 18:40 eller nåt sånt, å nästa buss går inte förän typ 16:15, å då är jag ju inte där förän vid nio på kvällen, känns lite tråkigt att komma så sent då man bara har en helg, dessutom så kommer jag defenitivt att ha hungrat ihjäl på bussen innan jag är framme.
Tycker ändå att jag har tid att ta ut eftersom jag har kommit minst 30 minuter före min handledare varje morgon och farit hem 45-60 minuter efter henne varje dag, så det ska jag inte skämmas för. (Men det känns ändå så på nåt sätt, som att jag inte är tillräckligt duktig för att få sluta tidigare... vet inte varför).
Sen tycker jag att fler ska läsa min blogg också. Hade 12 unika besökare i söndags, det var nytt personligt rekord, men i veckan har jag haft typ 5, varav en är jag själv... Men men, kanske inte så kul att läsa min blogg. Man kanske skulle ha skrivit en modeblogg om mode å smink å skönhet å annat bajs, men det går inte, kan inte skriva om sånt jag inte kan nåt om eller har nåt intresse av, så då får ni stå ut med att jag babblar om mitt projekt (åtminstone i 6 veckor till).
Det som också är tråkigt är att jag inte får några komentarer heller...
Men men... nu sitter jag bara å skriver det här inlägget för att jag är på skolan å inte har nåt att göra för jag bara väntar på att min LC-körning ska bli klar, så ni kan strunta i det här inlägget, så när jag tänker efter:
LÄS DET INTE
(soz for caps).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0