Jävla stiltest....

Jag har som svårt att definiera min stil (vad nu det skulle ge att kunna göra det egentligen). Har alltid gillat att göra test, så varför inte prova ett av dessa s.k. "stiltest". Googlade lite och kom så småningom fram till Ellos stiltest.
Bara 9 frågor också, borde gå snabbt och enkelt.. haha, trodde jag ja, fanns ju inga alternativ som passade in på mig på nån av frågorna, så här är mina svar, så överlåter jag till någon "kunnig" att göra en analys :P

1. En vanlig dag på jobbet har du helst:
Skola blir det ju i mitt fall, men nåt som både är bekvämt, passar till årstiden och som jag tycker är snyggt (vilket kanske inte stämmer in på vad alla andra skulle säga).
2. Underkläder ska helst vara:
Sköna! Oftast i bomull, men jag har inget emot att ha lite "snyggare" eller string ibland heller. I alla svar är det antingen eller... Jag vill inte vara någon antingen-eller människa!
3. Hur ser ditt drömhem ut?
Det är en fråga som enligt mig är nästintill omöjlig att svara på. Gärna ganska enkla möbler i neutrala färger, men med fina saker och mycket stearinljus.
4. Låt oss tala om färger. Hur väljer du?
Svart, med inslag av grått, rött, lila och möjligtvis lite vitt, det är typ dom färger som finns i min garderob.
5. Om vi talar om smycken föredrar du:
Helst silver (eller i alla fall silverfärgat) eller fina halsband med drakar å sånt :P. Fast jag använder inte smycken så ofta.
6. Det vankas fest. Du:
Tar nåt jag tycker är fint och försöker göra att det ser lite extra fint ut. Fast ofta har jag inte så stor skillnad på fest och vardagskläder (onödigt eftersom jag typ aldrig är på fest ändå).
7. Äntligen semester! Vart vill du helst åka?
Någon stans där man kan titta på fina saker. Byggnader eller landskap. Gottland också ett ställe dit jag skulle vilja åka.
8. Handväskor är enligt din mening:
Något att ha saker i, ska man ha många saker är ryggsäck bättre. Fattar dock inte hur man kan lägga ut flera tusen på en "trendig" väska. Dessutom är dom inte ens fina.... (enligt mig)
9. Stilmässigt ser jag mig själv mest som:
Men.. jag har ingen aning... Tycker att Sharon Den Adel från Within Temptation har väldigt fina kläder, men det är ju inget man kan ha till vardags direkt, så då vet jag inte...
(Alla frågor tagna från ellos.se om nån bryr sig om sånt, svaren är dock mina egna)

Gjorde i alla fall testet och fick: Sanna Sporty - Ha hahahahaha
Nä, det är nog inte jag, behöver nog inte ens läsa beskrivningen för att inse det... Nåja, som sagt, fanns ju typ inga svar som passade in så, tror inte dom där testen är gjorda för folk som inte följer modet.

Jag måste ju ha haft JÄTTETRÅKIGT för jag gjorde även La Redoute's stiltest, där blev jag naturlig. Vet inte om det stämde så mycket bättre men....

I kväll ska jag i alla fall käka massa godis, kanske göra en kladdkaka och spela massa WoW med Peter. Ta på mig mjukisbyxor å bara ha det skönt och ledigt! Det är så det ska vara!

Ancient spirits of the forest
Made him king of elves and trees
He was the only human being
Who lived in harmony
In perfect harmony

Within Temptation - Perfect Harmony

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså. Det där testet sög. :O Jag ska göra ett bättre åt dig. Men förvänta dig inte 10.000 kronor.

2007-09-23 @ 20:20:06
URL: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0