Hos finisen

Är hos älsklingen nu, så det har inte blivit så mycket blogg i helgen. Var på stan i går och köpte fina saker. Bland annat ett halsband, nya hörlurar och en ny parfym... Nu ska jag snart färga Peters hår för er som är intresserade. I morgon är det måndag igen och jag ska fortsätta på projektet som trots allt gick rätt så bra i fredags, ska även vara duktig å ringa runt lite. Har funderat på om jag ska göra mamma glad och fara hem nästa helg (hon ringde när jag satt på bussen hit i fredags å undrade om jag var på väg hem), men ärligt talat så är jag inte jättesugen på det.. har ju ändå inget att göra hemma eftersom det inte finns kvar några kompisar där, så vad ska man då hitta på om inte älsklingen också far hem?
Har inte så mycket att skriva idag, så det får väl bli i morron kanske, kommer inte komma hem förän typ i natt i alla fall. (Jobbigt att det ska ta nästan 5 timmar att fara mellan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0