Ge mig självförtroende! (samt ett skumbad och 1kg godis...)

Just nu känns allt bara BLÄ, rent utsagt. Dels har jag ingen ork kvar, har ställt in träningen ikväll, och så känner jag mig lättretlig dessutom. Men det värsta av allt är att det känns som jag inte kan nåt. Känns som jag varje dag ställer ungefär 1 miljon idiotiska frågor till min handledare (okej, kanske inte en miljon, men många känns det som i alla fall). Mest bara för jag vill ju inte göra fel, vill som försäkra mig om att jag tänkt rätt och så vidare. Sen så vet jag ju inte hur alla grejer funkar heller, sånt som man inte har använt förut och så, men känner mig ändå som en idiot, känns som jag borde kunna mer. Känns även som jag borde hinna mer, känner mig ineffektiv. Jag vet inte. Mest troligt är det bara jag som inbillar mig allt det här, men ibland känns det som att hon ska tänka att "guuud, vad har vi fått för en människa till det här projektet". Känns som jag borde kunna mer, veta mer, inse mer, hinna mer osv osv.. Tänkte bara höra, är det normalt när man gör såna här projekt å så?

Peter, kom och krama om mig, då känns allt mycket bättre. Watashi wa anata ga daisuki desu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0