Fredag, lite senare

Ja, blev inget mer jobb idag eftersom min handledare fortfarande var sjuk, så då kan jag inte fortstätta förän på måndag, fast det gör ju inte så mycket, skönt att vara lite ledig också. Ska läsa lite på artiklarna också, men det får bli på söndag (har ju läst dom, men jag hoppade lite på slutet, sånt som inte kändes så jätteviktigt för mitt projekt...)

Som sagt stan i morron. Dom skor jag vill ha finns på EuroSko och ser ut så här image3
(Bild tagen från www.dinsko.se eftersom det inte gick att länka direkt till skon)

Det är klack på den, jag vet.. men det kan inte hjälpas för dom är så fina...
Sen vill jag ha en skjorta också att ha till min kjol. Vet inte om den ska vara vit, eller om det blir för stor kontrast till en grå kjol.. Tänker lite "skoluniforms stuk", kanske skulle vara snyggt med slips också.. fast jag vet inte om jag passar i det.

Gud vad jag skriver om kläder.. men bara för att jag verkligen vill ha såna skor och en skjorta. Får väl ha Sofie som smakråd.

Kommentarer
Postat av: Heatnix

Snygga skor! Och klacken var ju inte jättestor, hoppas du kan gå runt i dom om du skaffar dom :) Jättefina iallafall!

2007-09-07 @ 10:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0