Fredag fm

En annan sak som folk postar mycket i sina bloggar är "dagens outfit", alltså typ vad dom har på sig just den dagen. Kanske hör det ihop med själva mode-bloggandet, jag vet inte.

Idag är det i alla fall fredag, gud så skönt! Har varit en lite halvjobbig vecka. Har läst artiklar tills ögonen blött ungefär, men igår fick jag i alla fall börja labba, helt förvirrat dock eftersom jag är på ett nytt lab och inte hittar nånting jag ska ha, så jag måste springa och fråga min handledare ungefär var 5:e minut. Hoppas det blir bättre framöver när jag lärt mig hitta.
Idag ska jag i alla fall börja leta pumpar och inkektionsvalv och sånt så jag kan koppla ihop min LC-utrustning, hoppas det går ganska fort, för då har jag inte så mycket annat jag kan göra förän kolonnen kommer (troligtvis måndag), och det kan ju alltid vara skönt att gå hem lite tidigare en fredag.

I kväll ska jag inte göra så mycket, mest ta det lungt och äta godis :). Lördag blir det stan med Sofie, och sen är jag bjuden på middag hemma hos Sofie och Magnus på kvällen, ska bli kul.

Fenomenet Idol, jag vet inte. Tycker det är hemskt när dom är elaka mot folk, men vissa förstår jag ju inte ens varför dom söker. Själv skulle jag aldrig söka dit, men om jag skulle så vet jag i alla fall vad jag skulle sjunga för något...

Dags att göra sig i ordning för ännu en dag.

The sun is sleeping quietly...
Nightwish - Sleeping Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0