En helg går för fort

Varför ska helger alltid gå så fort? Egentligen känns det mest som att det är fredag kväll som är helg, och lördag. På söndag så vet man ju att det ändå är måndag dagen efter, så då kan man som inte slappna av riktigt. Har i alla fall varit duktig idag och lagat ordentlig mat och pluggat japanska, det kanske är det söndagar är, en såndär duktig-dag. I morron ska jag i alla fall vara ännu duktigare och dämpa min ångest lite genom att ringa till ett företag om ex-jobb. Gruvar mig för jag tycker inte om att ringa, men det är väl sånt som måste göras.

Hade i alla fall en mysig kväll, satt och pluggade japanska i ljuset av levande ljus, och med ett varmt, härligt fotbad samtidigt. Sen blev det varm choklad, mmmm :)

image6
såhär mysigt har jag det då jag pluggar :)



You stole my pure intention You are the sickness in between Let me in, I'll bury the pain
In Flames - Metaphor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0