Denna jävla ångest..

Ringde hem idag för jag skulle fråga mamma om ett recept. Hon var på möte just då jag ringde, men hon ringde upp mig sen när hon kommit hem. Finns det NÅGOT som kan ge en mer ångest och deppression än när mamma undrar om jag har gjort saker som jag kanske borde ha gjort men inte tagit mig för, eller när hon säger vad jag borde göra. Jag orkar inte ta mer goda råd. Jag vet att jag kanske borde börja höra mig för om ex-jobb, har ju börjat så smått, men det är inte det lättaste, och det blir inte lättare av att man får höra vad man BORDE göra hela tiden. Försökte avsluta samtalet så snabbt som möjligt. Nu sitter jag bara här och oroar mig och får halverst panik över saker jag inte gjort. (Är egentligen bara en sak - ex-jobbet) men det känns så tungt just nu, tillsammans med allt det andra. Suck. Mamma vet verkligen bästa sättet att sätta press på folk och få en att känna sig dålig över det man (inte) gör...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo det finns saker som ger värre ångest. Så stanna upp, ta djupa andetag och rensa hjärnan. Lägg ingen onödig press på dig och lyssna inte på alla måsten. Få det bara gjort. ~<3

2007-09-17 @ 21:51:50
URL: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0