Dagens fråga, Lunarstorm vs. Facebook

Förut hade "alla" en användare på Lunarstorm. Sveriges största community för ungdommar och så vidare. Men sen, när man började gymnasiet å så så blev det som ganska ocoolt. Hade som kvar min ändå tills jag började på universitetet. Då fick jag höra att "har du fortfarande kvar din Lunar, det har då inte jag" och så vidare. Fine tänkte jag, var ju ingen som skrev till mig där ändå, (och jag skrev väl inte direkt till nån heller).
Nu har det gått tre år sedan dess, då dyker nästa upp, Facebook. Har fått mail från alla möjliga kompisar om inbjudan till detta community, (bland annat från den som tidigare sa till mig att Lunar var helt ute).

Kan nån tala om för mig vad som gjorde Lunarstor så töntigt när man fyllt 18, men som gör facebook till värsta innegrejen när man är över 20? Kanske mindre töntig design eller nåt, jag vet inte, men det verkar ju ha ungefär samma funktioner som vilket annat community som hälst, eller?

Nog pratat om det, nu ska jag ha ännu en dag med projekt och ångest.

Kommentarer
Postat av: Rose - PinkRose Bloggen

Har aldrig haft andvändare där..

2007-09-19 @ 19:25:34
URL: http://PinkRose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0