Confession

Okej, jag måste erkänna, jag är en sån där nörd. Började spela World of Warcraft (WoW) för 2,5 år sen och det är fortfarande lika jäkla kul! om inte ännu roligare. DET är nåt jag är bra på, i motsats till smink å sånt.
Det som kanske är lite tragiskt är att jag på nåt sätt ändå skäms för det... eller jag vet inte, men om folk frågar vad jag har gjort i helgen säger jag inte att jag har spelat en massa (om det nu är det jag har gjort) utan mer, "har mest bara tagit det lungt, inte gjort så mycket..." Ett sånt där neutralt svar. Men det är fan inget att skämmas för!
"Träffar" dessutom massa kul folk från övriga europa (folk från Holland är ganska roliga, å så röker dom saker där...) Det är helt enkelt jävligt roligt! Börja spela du med om du inte redan håller på. Kostar typ 120:- i månaden, men det är fasen inte mycket för vad man får för pengarna (säg vem som inte lägger ut minst lika mycket på alkohol, godis eller annat som är minst lika "onödigt").

Om du skulle ha vägarna förbi Twilight's Hammer kan du alltid se om Danae, min liiiite epic Frost mage, Aili, min Imba resto Druid eller Ymla, min to be pvp-shadow priest.
gl hf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0