Varför göra idag det jag kan skjuta upp även i morgon...

Uppdatering... måste säga att jag tyckte facebook kändes väldigt rörigt, såhär vid första anblicken i alla fall. Speciellt om man går in på nåns "sida" å det är typ saker överallt å man hänger inte alls med. Men jag ska ge det en chans i alla fall.



Okej, mina planer var att vara duktig idag, tvätta och städa (eller i alla fall dammsuga). Men sen blev jag bjuden på födelsedagsfika hon Sofie klockan ett, och det vill man ju inte tacka nej till, så det hanns bara med en maskin, och ingen städning har jag lust med nu när klockan snart är fem. Men vad skadar det att skjuta upp det till i morron då det ändå bara är jag som måste stå ut med skiten. Ingen japanska blir det ikväll heller, bara slappa, det är väl det helgerna är till för?
Var i alla fall jättetrevligt hos Sofie, att träffa Stina också, å annat folk :) Gott fika också, <3 Pollykaka..

Sen måste jag ju erkänna mig besegrad. Jag har skaffat facebook. Jag föll dit jag med, men ALLA verkar ju ha det..... verkar ju vara så man håller kontakten med folk nu för tiden. Nå, nu har jag det i alla fall.

Vad gäller beställningen så funderar jag på att beställa ikväll, fast ta ett likadant halsband men utan skrivet på som var 10 euro billigare (ingen kommer ju ändå att se det, fast fint var det...).

Nu ska jag gå å göra något att äta, blir spenatsoppa med ägg. :)

Kommentarer
Postat av: Lillan

Håller med dig om facebook:)

2007-10-07 @ 18:49:49
URL: http://linpet.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag skaffade facebook och tyckte om det i typ tre dagar. Nu är jag facebookfri. Är så rörigt. Och good choice on the necklace !

2007-10-07 @ 19:32:16
URL: http://alternation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0